خدمات تعمیرات تخصصی لپتاپ ایسر

خدمات تعمیرات تخصصی لپتاپ ایسر

مرکز کامپیوتر ایرانیان با ارائه خدمات تعمیرات تخصصی انواع لپتاپ ها توسط تعمیرکاران حرفه ای و مجرب خود در مجتمع تجاری ایرانیان، اماده است که انواع تقاضاهای مربوط به تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری شما عزیزان را در کمترین زمان برطرف کند.

انواع تعمیر لپ تاپ ایسر در مرکز کامپیوتر ایرانیان

 

  • تعمیر صفحه نمایش

در مرکز کامپیوتر ایرانیان تعویض کامل و یا نیاز به تعمیر جزیی با استفاده از یک مانیتور خارجی قابل تشخیص می باشد.

لپ تاپ ایسر از طریق پورت VGA به مانتیور خارجی وصل می شود. در صورتی که مانیتور خارجی روشن شود صفحه نمایش ایراد پیدا کرده است و نیاز به LCD جدید خواهد بود.

اما چنانچه دوباره شاهد صفحه نمایش مشکی باشند احمتال خراب شدن اینورتر را در پی دارد.

تمام این مراحل توسط کارشناسان مجرب مرکز کامپیوتر ایرانیان انجام می شود.

  • تعمیر کارت گرافیک

تشخیص عیب و نقص کارت گرافیک بایستی به صورت حرفه ای انجام شود. زیرا این قطعه بشدت حساس می باشد.

درست جای گرفتن کارت گرافیک در شکاف مربوطه، اطمینان از سالم بودن و بدون نقص کارکردن فن، تمیز بودن رابط کار گرافیک، تشخیص برخی نقص های نرم افزاری مانند درایور، تنظیمات و دیگر موارد در زمان عیب یابی کارت گرافیک بایستی به صورت حرفه ای تشخیص داده شود.

  • تعمیر مادربرد

طبق نظر کارشناسان ایرانیان پی سی سنتر در بیشتر موارد عواملی مانند جریان کشیدگی، تغییر حالت خازن، سوختگی اسلات های حافظه، قطعه سوخته، خراب شدن اسلات های AGT،PCI و … باعث می شود که مشتریان لپ تاپ ایسر خود را برای رفع عیب مادربرد به مرکز کامپیوتر ایرانیان بیاورند.

طبق نظر کارشناسان دیجی تعمیر برای پیدا کردن نقص مادربرد، پاور لپ تاپ Acer را می زنند تا روشن شود. در صورتی که چراغ لپ تاپ روشن و فن شروع به کار کند اما صفحه نمایش روشن نشود یعنی مادربرد دچار نقص شده است.

  • تعمیر کارت شبکه

در اکثر مواقع کارت شبکه می تواند دچار خرابی شود و همین باعث شود که شما لپ تاپ ایسر خود را برای تعمیر به مرکز کامپیوتر ایرانیان ببرید. البته این نکته را نیز فراموش نکنید که خیلی کم پیش می آید که به صورت سخت افزار  کارت شبکه دچار عیب شود بلکه تنظیمات آن دچار مشکل می شود.

  • تعمیر لپ تاپ ایسر نرم افزاری

البته به جای تعمیر بایستی بگوییم نصب و کارهای مهندسی که در مرکز کامپیوتر ایرانیان به صورت با کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. نصب انواع نرم افزارهای تخصصی و غیر تخصصی، نصب استوریج به صورت اکسترنال و اینترنال، پشتیبان گیری یا بکاپ گیری از جمله خدماتی است که به عنوان تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ Acer در میدان ولیعصر قابل انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *