تعمیرات لپ تاپ مک بوک اپل MacBook

تعمیرات لپ تاپ مک بوک اپل MacBook

تعمیرات لپ تاپ مک بوک (MacBook) اپل از جمله خدمات مرکز کامپیوتر ایرانیان می باشد. شرکت معروف Apple لپ تاپ خود را تحت عنوان مک بوک به بازار Laptop و تکنولوژی عرضه کرد. اکتبر 2008 اپل بعنوان پرفروش ترین لپ تاپ در کشور آمریکا توسط گروه NDP معرفی شد.

تعمیر لپ تاپ مک بوک شرکت اپل به دلیل ساختار ویژه و خاصی که در آن وجود دارد نیاز به وجود مهندسان و کارشناسان مجرب با تجربه شرکت در دوره های تخصصی دارد. مرکز کامپیوتر ایرانیان می تواند بهترین گزینه برای تعمیر سخت افزار لپ تاپ شما باشد. خدماتی که در این خصوص ارائه می شود در این مقاله به طور کامل شرح داده خواهد شد.

 

 

تعمیر هارد لپ تاپ Macbook اپل

به طور دائم مک بوک شما هنگ می کند؟ چرا Macbook بوت نمی شود؟ دلیل ریستارت مک بوک چیست؟ اینها تنها بخشی از سوالات شما به هنگام پیش آمدن مشکل برای هارد این دستگاه است. به جرات می توان گفت که وجه اشتراک تمامی این سوالات خراب شدن هارد دستگاه خواهد بود.

بدون شک ترس از دست دادن اطلاعات شما بر روی هارد شما را وادار می کند که هر چه سریعتر خود را به مهندسان با تجربه مرکز کامپیوتر ایرانیان برسانید. چنانچه هارد دستگاه آسیب ببیند احتمال از دست دادن تمامی اطلاعات بر روی هارد ممکن خواهد بود.

 

 

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ مک بوک اپل

صفحه نمایش یا LCD از دیگر قطعات لپ تاپ مک بوک می باشد که در معرض آسیب های جدی و خرابی ها عمیق هستند. به تصویر کشیدن اطلاعات داخل مک بوک جزو کاربردهای صفحه نمایش یا LCD می باشد. نحوه کار به این صورت است که صفحه نمایش از طریق کابل فلت به مادربرد دستگاه متصل و تصاویر مورد نیاز را از مادربرد و گرافیک دریافت می کند. نه تنها لپ تاپ مک بوک اپل بلکه تمامی موبایل ها و تبلت ها بیشترین آمار خرابی صفحه نمایش را دارند.

ضربه شدید باعث شکسته شدن و از کار افتادن صفحه نمایش می شود. البته خرابی فلت، رطوبت، نوسان برق و از کار افتادی پیسکل ها از دیگر عوامل خرابی صفحه نمایش محسوب می شوند. شما زمانی به مرکز کامپیوتر ایرانیان مراجعه می کنید که ال سی دی به طور کامل خراب شده باشد یا تصویری نشان ندهد و یا حتی تصویر قطع و وصل شود.

اما نباید از این موضوع هم غافل شد که تعمیر لپ تاپ و  یا تعویض LCD  بسیار هزینه بر برای فرد خواهد بود. با وجود تقبل هزینه در برخی موارد هیچکدام از موارد تعمیر یا تعویض برای رفع مشکل شما جوابگو شاید نباشد. تمامی این موارد به میزان شدت ضربه، آسیب دیدگی، خط خوردگی و سوختن LCD دارد.

 

تعمیر کیبورد لپ تاپ مک بوک اپل

دلیل کار نکردن کیبورد مک بوک چیست؟ مشکلات و خرابی کیبورد به دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شود. در صورتی که تنها قسمتی از کیبورد دچار خرابی شده باشد این یعنی دچار مشکل سخت افزاری شده است اما چنانچه تمامی کلیدهای مک بوک اپل کار نمی کند یعنی به صورت نرم افزاری کیبورد دچار مشکل شده است.

در بیشتر مواقع ریختن ناگهانی آب یا مایعات بر روی کیبور لپ تاپ مک بوک Apple موجب از کار افتادن کلیدهای آن می شود. اما نگران نباشید زیرا کارشناسان و مهندسان با تجربه مرکز کامپیوتر ایرانیان به صورت حرفه ای آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

تعمیر تاچ پد لپ تاپ Macbook اپل

طبق تجربه مهندسان مرکز کامپیوتر ایرانیان اکثر اوقات اختلالات نرم افزاری باعث از کار افتادن تاچ پد مک بوک می شود و از این نظر جایی برای هیچگونه نگرانی نخواهد بود. عوامل نرم افزاری مانند عدم بروزرسانی درایور تاچ پد، ویرویسی شدن مک بوک، عدم بروزرسانی سیستم عامل و غیرفعال شدن تاچ پد می باشد.

علاوه بر موارد بالا گاهی ضربه شدید به تاچ پد باعث شکسته شدن آن شده و راهی جز تعویض آن وجود ندارد. شما می توانید با مراجعه به مرکز کامپیوتر ایرانیان با هزینه مناسب و قیمت کم تاچ پد خود را تعویض نمایید.

 

تعمیرات باتری لپ تاپ مک بوک اپل

نیاز به تعمیرات لپ تاپ مک بوک زمانی خود را نشان می دهد که عواملی هچون خاموش شدن ناگهانی مک بوک، شارژ نشدن، عدم نگهداری شارژ و دیگر موارد پیش آمده باشد. باتری که بعنوان یک قطعه مصرفی شناخته شده است پس از طی یک دوره طولانی کار کردن نیاز به تعویض پیدا می کند.

برند خوشنام اپل باعث نمی شود که باتری آن نیاز به تعویض نداشته باشد. بهرحال با وجود کیفیت بالای باتری باز عواملی دیگری باعث بروز مشکلات باتری خواهد شد. عوامل مانند شارژر غیراستاندارد، عدم استفاده از باتری به مدت طولانی، کارکرد بالای دستگاه و دیگر موارد تنها بخشی از آسیب رساندن به باتری مک بوک اپل خواهد بود.

خوشبختانه در بیشتر موارد نیازی به تعویض باتری نیست و تنها با تعمیر مشکل رفع می شود. کارشناسان مجرب مرکز کامپیوتر ایرانیان با کالیبره کردن و تعویض سلول ها کار تعمیر باتری مک بوک اپل را انجام می دهند.

 

تعمیر مادربرد مک بوک اپل

قلب مک بوک را می توان مادربرد آن دانست. ارتباط بین تمامی اجزای دستگاه توسط مادربرد برقرار شده و عملکرد تمامی بخش ها به آن منتقل می شود. قطعات اصلی مادربرد شامل پردازنده، آی سی، اسلات و گرافیک می باشد که خرابی هر کدام از این بخش ها تاثیر نامطلوبی بر کارکرد سیستم خواهد داشت.

این نکته را فراموش نکنید که گاهی تعمیر جوابگو نبوده و تنها راه فنی تعویض قطعه می باشد. بدون شک تعمیر هزینه کمتری را برای شما دربرخواهد داشت.

 

دیگر خدمات تعمیرات مرکز کامپیوتر ایرانیان

تعمیر و تعویض بلوتوث و وایرلس اپل

بررسی و کنترل دایورهای نوری

کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد

تعمیر و یا تعویض چیپ گرافیک

روغن کاری فن مک بوک

گردگیری منافظ ورودی هوا به مک بوک

نصب نرم افزار متناسب با مک بوک اپل

تعمیر یا تعویض شارژر لپ تاپ اپل

بازیابی اطلاعات و تست سلامت هارد دیسک اپل

 

تلفن مرکز کامپیوتر ایرانیان: 02188928886
ادرس فروشگاه : تهران – تهران – میدان ولیعصر – مجتمع تجاری اداری ایرانیان – طبقه زیر همکف – واحد TB36

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *