خدمات تعمیرات تخصصی لپتاپ لنوو

خدمات تعمیرات تخصصی لپتاپ لنوو

 

مرکز کامپیوتر ایرانیان با ارائه خدمات تعمیرات تخصصی انواع لپتاپ ها توسط تعمیرکاران حرفه ای و مجرب خود در مجتمع تجاری ایرانیان، اماده است که انواع تقاضاهای مربوط به تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری شما عزیزان را در کمترین زمان برطرف کند.

 

 

تعمیر لولای لپ تاپ

 

لولای لپ تاپ لنوو که همزمان با باز و بسته کردن دستگاه حرکت می کند احتمال خرابی زیادی را خواهد داشت.

اگر بیش از حد سفت یا شل باشد مجبور به تعمیر لولای لپ تاپ خواهید شد.

در بیشتر مواقع برای تعمیر، تعمیرکار خدمات تعمیرات ایرانیان مجبور به جدا کردن قاب لپ تاپ و گاهی تعویض قاب می شود.

تعمیر کیبورد

ترمیم و یا تعمیر کیبورد بسته به نوع و شدت آن دارد. گاهی با یک گردگیری ساده کیبورد درست می شود و گاهی نیاز به تعمیر و یا حتی تعویض آن خواهید داشت.

 

تعمیر سخت افزاری

 

خدمات تعمیرات ایرانیان با وجود کارشناسان مجرب خود توانسته است تخصصی ترین سرویس های سخت افزاری تعمیر لپ تاپ لنوو را در میدان ولیعصر ارائه دهد.

تعمیر شارژر لپ تاپ لنوو، تعمیر و یا تعویض باطری، LED و LCD، مادربرد، فن، فلت صفحه نمایش، کارت گرافیک، کارت شبکه و .. از جمله تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ در مرکز کامپیوتر ایرانیان است.

 

تعمیر نرم افزاری

 

از دیگر قابلیت های مرکز کامپیوتر ایرانیان تخصص در زمینه نرم افزاری لپ تاپ لنوو می باشد. در صورت مشاهده هر گونه مشکل نرم افزاری می توانید در اسرع وقت به میدان ولیعصر – مرکز کامپیوتر ایرانیان مراجعه کنید و یا فقط با یک شماره تلفن از متخصصان مشاوره لازم را بگیرید.

شماره تلفن مرکز کامپیوتر ایرانیان: 02188928886

مشکلاتی از قبیل نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها، ارتقا و آپگرید لپ تاپ، نصب درایور، نصب و فروش آنتی ویروس، بکاپ گیری و …. را به راحتی می توانید با کمک متخصصان مرکز کامپیوتر ایرانیان حل کنید.

 

تعمیر صدای لپ تاپ

 

تنظیمات نادرست، خرابی اسپیکر، خرابی کارت صدا، خرابی اتصالات جانبی، قطع شدن اتصالات صوتی و… از موارد خرابی صدای لپتاپ میباشد که در مرکز کامپیوتر ایرانیان میتوانید بررسی یا تعمیر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *